Παρασκευή 20 Ιουνίου 2025

ΑΠΟΣΤΑΣΊΑ.

 ΑΠΟΣΤΑΣΊΑ - ΑΠΙΣΤΊΑ 2  λέξεις γνωστές από την αρχή της Δημιουργίας του κόσμου.

Η Πρώτη αποστασία είναι του Εωσφόρου ο οποίος εξέπεσε της χάριτος του Θεού. Η Χάρις είναι ενεργοποιός δύναμη. Πηγή της άσωτης [δεν σώνεται ποτέ, δεν λιγοστεύει, είναι αναπληρούμενη, και δεν υπάρχουν λέξεις να την εξηγήσεις στον άνθρωπο, διότι η εξήγηση δεν χωρά στον άνθρωπο] ενέργειας αυτής είναι ο Θεός. Θεός είναι αυτός που ο άνθρωπος δεν θα κατανοήσει ποτέ, και τελικά Θεός είναι αυτός που είναι, τελεία και παύλα. 

Η Δεύτερη αποστασία είναι των Αδάμ και της Εύας. Και οι δύο αποστατήσαντες εδιώχθησαν και τους αφαιρέθηκε η χάρις από τον Θεό αμέσως, διότι οι ίδιοι δεν παρουσίασαν διάθεση επιστροφής, αλλά παρέμειναν στην επιλογή τους. 

Στην κάθε διαφωνία του ανθρώπου στις εντολές του Θεού, ο άνθρωπος τιμωρούνταν αμέσως. Ο άνθρωπος τότε γνώριζε μόνο τα του κόσμου τα επί της γης. Με τον ερχομό του Χριστού στον κόσμο ο άνθρωπος αναβαθμίστηκε, πνευματοποιήθηκε κλπ, ανέβηκε πιο πάνω από τον κόσμο. Ο Παύλος πήγε μέχρι 3 ουρανού. Ο Θεός κατέβηκε ο άνθρωπος ανέβηκε. 

Η Τρίτη αποστασία ήταν η άρνηση των Ιουδαίων να δεχτούν τον Ιησούν. Έτσι τους αφαιρέθηκε η χάρις του Θεού και ο τόπος. 

Το πρώτο τροπάριο των αποστίχων του εσπερινού της γονυκλισίας την ημέρα της Πεντηκοστής λέγει:

 [.....Ιουδαίοι γαρ, εξ ων [ο] κατά σάρκα Χριστός, απιστία [αποστασία]  νοσήσαντες, θεϊκής εξέπεσον χάριτος, και του θείου φωτός οι εξ εθνών ηξιώθημεν, ....]. [ερμηνεία: Τους αφαιρέθηκε η χάρις του Θεού διότι. Επειδή από το γένος των Ιουδαίων  σαρκώθηκε ο Χριστός, αυτοί μολύνθηκαν, ενώ δεν έπρεπε να μολυνθούν από την νόσο της αποστασίας-απιστίας, και διά τούτο δικαίως εξέπεσαν της χάριτος. Έτσι εκ των πραγμάτων στερήθηκαν, έχασαν,  την χάρι του Θεού την οποία αξιωθήκαμε εμείς οι εθνικοί, γράφει ο υμνογράφος του τροπαρίου].

Η Τετάρτη αποστασία είναι των αιρετικών εξ αιτίας της νόσου του μολυσμού υπό των αιρετικών φρονημάτων - εφευρημένων υπό του Διαβόλου. Η χάρις του Θεού αφαιρέθηκε από τους τότε αιρετικούς ή όχι; .......... . Θα κάνει διάκριση ο Θεός ανάμεσα σε παλαιούς και νέους αιρετικούς; ...... .

Η Πέμπτη αποστασία είναι η συμπόρευση του ανθρώπου και η υποταγή στον αντίχριστο. Από τους προσκυνούντας τον αντίχριστο θα αφαιρεθεί ή όχι η χάρις του Θεού; ....... .

Ενδιάμεσα υπάρχει η αποστασία, ή μολυσμός, από την αμαρτία. Αλλά διά την μόλυνση από την αμαρτία, έχει δοθεί στον πιστό χριστιανό, το φάρμακο της μετανοίας, της εξομολογήσεως και τελικά επιστροφής εις τα ίδια.  Τελεσίδικα ο άνθρωπος έχει ως ελεύθερη ύπαρξη την δυνατότητα να ενωθεί πάλι με τον Χριστόν-Θεόν, διά τούτο και ήλθε ο Χριστός-Θεός εις τον κόσμον. 

 Δυστυχώς ο χριστιανικός κόσμος μετά από τόσους αιώνες, αντιγράφει και ομοιάζει  όλο και σε μεγαλύτερο ποσοστό χριστιανών, με τον αποστάτη εωσφόρο, τους πρωτόπλαστους, τους Ιουδαίους, τους αιρετικούς, και τους συνεργάτες του αντίχριστου, παρά με το Χριστό.

 

 

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου