Ο Ένας είναι, ο ιστορικός Μωϋσής της αναγέννησης του πρώτου περιούσιου λαού με ημερομηνία λήξεως, Ιουδαϊσμού.
Ο άλλος Ένας είναι, ο ιστορικός Ιωάννης ο Καποδίστριας [ο μάρτυρας] της αναγέννησης του άλλου δεύτερου περιούσιου λαού, του Νεώτερου Ελληνισμού.
Μέσον αυτών είναι, ο Πρώτος Ιωάννης ο Πρόδρομος, ο Βαπτιστής και Μάρτυρας του περιούσιου λαού του Χριστιανισμού.
Η περι-ουσιότητα, υπερ-ουσιότητα, αυτή ή εθνική η θρησκευτική ουσία, κατέληξε σε υπο-ουσιότητα.
Η ουσιότητα - ουσία κατέληξε σε τυπικότητα σε τύπο.
Άλλο η ουσία, άλλο ο τύπος, μεγίστη η διαφορά όταν δεν ταυτίζονται και δεν αλληλοσυμπληρώνονται και δεν αλληλοσυνεργάζονται. Στα μεγάλα ιστορικά ονόματα, ουσία και τύπος είναι ΈΝΑ.
Η ουσία είναι ο πυρήνας, το γέμισμα ο τύπος. Το μέσα και το έξω μαζί, ποτέ χώρια.
Μάλλον και ο τύπος σήμερα είναι υποβαθμισμένος στους 2 περιούσιους-υπερούσιους λαούς.
Ο πρώτος ο Μωϋσής θεία προνοία εγκατέλειψε τα ανάκτορα του Φαραώ την χλιδή κλπ, και πήρε τον δρόμο της ερήμου κλπ.
Ο δεύτερος ο Ιωάννης Καποδίστριας εγκατέλειψε τις δόξες και τις τιμές τσάρου και του κόσμου [χλευαζόμενος από πολλούς] και ακολούθησε τον δρόμο της όποιας στέρησης και υποτάχτηκε στο κάλεσμα της ΠΊΣΤΕΩΣ και της ΠΑΤΡΊΔΟΣ.
Ο πρώτος ο Μωϋσής, έδωσε τον Νόμο του ΘΕΟ΄Υ στον άνθρωπο, ο δεύτερος ο Ιωάννης Καποδίστριας, έδωσε το πολίτευμα στους Έλληνες.
ο πρώτος έδωσε τον εαυτό του με αντάλλαγμα την πίστη να δει την γη της επαγγελίας, ο δεύτερος έδωσε τον εαυτό του και ότι είχε με την ελπίδα και την βεβαιότητα να δει την πατρίδα του ελεύθερη.
Ούτε ο ένας αξιώθηκε, ούτε ο άλλος.
Τον πρώτο δεν τον επέτρεψε ο Θεός, τον δεύτερο δεν τον επέτρεψαν οι Έλληνες.
α
α
α
α
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου