Τετάρτη 22 Απριλίου 2020

Ο ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΣ ΔΙΩΓΜΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ


     Η αρχή και η αιτία όλων των προβλημάτων που αναφύονται στην κοινωνία των ανθρώπων είναι η αμαρτία, [λέξη παρεξηγημένη ή μάλλον άγνωστη  για τα σημερινά δεδομένα] η οποία είναι παράβαση του νόμου του Θεού. Ο Χριστός ως ο εκπρόσωπος, ως το τέλειο παράδειγμα και πρότυπο σεβασμού και υπακοής στο νόμο του Τριαδικού Θεού, έγινε πρόσωπο αντιπαθές από την γέννησή του. Ακόμη και σήμερα πολεμείται εξ ίσου το ίδιο όπως και τότε. Προβάλλεται, μάλλον ως πρόσωπο το οποίο δεν μπορεί να προσφέρει τίποτε στον σημερινό κόσμο. Άρα είναι προς αποφυγή και  όχι προς μίμηση, άρα δεν έχει να προσφέρει τίποτε διά την λύση των προβλημάτων του ανθρώπου και ως εκ τούτου είναι, αδιάφορο πρόσωπο για τον «πολιτισμένο» άνθρωπο της νέας εποχής.
   Τότε συνήλθαν επί τω αυτώ οι δύο εξουσίες, οι Άρχοντες του λαού [χωρίς το λαό, διότι τον θέλουν πάντα υποταγμένο στην εξουσία τους] μαζί με τους Αρχιερείς του λαού διά να φιμώσουν το λόγο του Χριστού, να τον συλλάβουν, να τον φραγγελώσουν, να τον καταδικάσουν [δήθεν για το καλό του λαού πρότεινε ο Καϊάφας !!!] εις θάνατον, και να τον σταυρώσουν με τον πιο ατιμωτικό θάνατο ως ληστή και κακούργο, διά να «απαλλαγούν» τελεσίδικα από την παρουσία του και τον ενοχλητικό λόγο του. Όλο αυτό έγινε «χάριν» του λαού. Τόσο «αγαπούσαν» το λαό οι τότε Άρχοντες και Αρχιερείς!!! δηλαδή όσο και σήμερα. Για το καλό και χάριν της βασιλείας του, ο Ηρώδης έσφαξε χιλιάδες νήπια. Ο Αρχιερέας Καϊάφας πρότεινε ότι συμφέρει να απολεσθεί ένας άνθρωπος χάριν του λαού, [Ιω, ΙΗ'στ, 14] δηλαδή ο Χριστός. Δήθεν και χάριν της υγείας του λαού κλείνουν οι Ναοί. χάριν τάχα του λαού δεν γίνονται μυστήρια. Χάριν του λαού ούτε καμπάνες να μην χτυπούνε! Για τα όποια υλικά αγαθά επιτρέπεται ο συνωστισμός τα οποία στο κάτω κάτω σε ένα βαθμό και ξεπερνώντας το όριο βλάπτουν τον άνθρωπο. Για τα πνευματικά αγαθά απαγορεύεται αυστηρά ο συνωστισμός. Απαγορεύεται αυστηρά να επισκεφθείς τον ιατρό των ψυχών και των σωμάτων. Στην βεβαίωση μετακίνησης του Υπουργείου διά τους πολίτες επιτρέπει έξοδο [με δήλωση κωδικού Β6], από την οικία διά τις ανάγκες κατοικίδιων ζώων, δεν υπάρχει όμως κανένας κωδικός που να δικαιολογεί έξοδο από τη οικία του πολίτου διά τις ανάγκες των ψυχών των χριστιανών!!!   Όχι στο εμβόλιο του Χριστού και στα  φάρμακά του. Θέλουν να κλείσει το εργαστήριο του Θεού που παράγει και μοιράζει δωρεάν φάρμακα γιατί αυτά τα φάρμακα μεταδίδουν ασθένειες!!! λένε οι καθηγητές Λοιμοξιολόγοι.   Κάπως έτσι από φάση σε φάση, από περίοδο σε περίοδο, από εποχή σε εποχή, ακολουθούμε και αντιγράφουμε με καθυστέρηση αιώνων τους παπικούς. Η  «φωτισμένη» Δύση εδώ και πάνω από δύο αιώνες  στα πανεπιστήμιά της διδάσκει τον θάνατο του Θεού!!! Κάποιος είπε πριν κάποια χρόνια ότι το σώμα του Χριστού, [η μετάδοση - θεία μετάληψη] θα πωλείται σε αμπούλες όπως το μουρουνέλαιο!!! για ασφάλεια χάριν της υγείας της κοινωνικής  αγέλης, δηλαδή του καλού του κοινωνικού συνόλου. 
   Μετά από 2000 σχεδόν χρόνια το ίδιο σκηνικό επαναλαμβάνεται στο πρόσωπο του Χριστού σαν σε αντιγραφή. Οι δύο εξουσίες μάλλον είναι ίδιες στο πνεύμα, οι τότε με τους σημερινούς. Είναι γνωστό τοις πάσι ότι σήμερα η Εκκλησία, του από τότε ίδιου Χριστού βάλλεται πάλι από τους Άρχοντες και από τους Αρχιερείς. Δεν τέλειωσαν με το σταύρωμα του Χριστού όπως πίστεψαν, μάλλον το μπελά τους βρήκαν ή θα βρουν στο μέλλον ας μην φαίνεται σήμερα. Πάλιν πριν λίγες ημέρες [2020] συνήλθαν επί τω αυτώ Άρχοντες και Αρχιερείς για να φιμώσουν το κήρυγμα της αναστάσεως του Χριστού. Τότε πλήρωσαν [όπως την πρώτη φορά τον Ιούδα] για δεύτερη φορά [τους Ρωμαίους στρατιώτες] για να απαλλαγούν από τον «πλάνο» καθώς ονόμασαν το Χριστό. Τώρα υποσχέθηκαν [επιδόματα σε ολόκληρες στρατιές] πάλι πληρωμή ή στέρηση πληρωμής, για να σιωπήσουν και να αποδεχθούν την διαταγή των Αρχόντων και των Αρχιερέων. Πάλι αυτό [με πρόταση των δύο εξουσιών] έγινε για το καλό και «χάριν» του λαού, τον οποίο οι Αρχιερείς ονομάζουν «τέκνα αγαπητά» εν Κυρίω!!! Και πάλιν το 2021 ημέρα Αναστάσεως χάριν του λαού η εορτή της Αναστάσεως μεταφέρθηκε πιο  νωρίς στις 9 η ώρα, δημιουργώντας θεολογικά και πνευματικά  προβλήματα στη μελλοντική πορεία της ορθοδόξου πίστεως. Με την μέθοδο αυτή αντί να λύνουν τα προβλήματα οι Σατανιστές τα περιπλέκουν περισσότερο, ώστε στο μέλλον να κληθούν να διαιτητεύσουν στο πρόβλημα και να το λύσουν κατά το δοκό τους συμφέρον. Γνωρίζουν ότι οι τακτικές αυτές αυξάνουν την διαφωνία  και φέρνουν την σύγχυση και την σύγκρουση στην κάθε κοινωνία.
   Αν οι Άρχοντες γνώριζαν την προσφορά του πνεύματος του Χριστού, από πολέμιοι θα ήταν υπέρμαχοι Αυτού. Οι δε Αρχιερείς [μάλλον σαν τους τότε] αυτο - διεφήμισαν πλέον (εκτός ελαχίστων) ότι έχουν εκπέσει του αξιώματος, της τιμής, της αποστολής και της παρακαταθήκης της οποίας τους ενεπιστεύθη η Εκκλησία του Χριστού. Ετούτοι  οι σύγχρονοι Γραμματείς και Φαρισαίοι Υποκριτές, όχι θυσιαστικό περιεχόμενο δεν έχουν, αλλά ούτε χριστιανικό λόγο δεν είναι ικανοί να αρθρώσουν στον κάθε Καίσαρα πολιτικό. Το παράλογο είναι ότι, όταν κάποιος έχει τρωτά σημεία τα αποκρύπτει, ετούτοι εδώ τα διαφημίζουν μόνοι τους!!! Διά τούτο ο λαός, μάλλον οπίσω των Αρχόντων ακολουθεί, και όχι των Αρχιερέων. Ο λαός γνωρίζει και εμπιστεύεται τους άρχοντες που του υπόσχονται όλο και κάτι από τα υλικά ας είναι και ελάχιστα, διά τούτο και τους προτιμά.  Τους δε αρχιερείς τους απορρίπτει διότι με τα ολίγα ή ανύπαρκτα πνευματικά δεν χορταίνει το στομάχι του ανθρώπου. Είναι σαν να λέγει ο πονηρός αδελφοί στον νου των υλιστών ανθρώπων: «Χριστέ δεν έχεις μέρος μαζί μας, τα βιβλία σου είναι βαρετά δεν μας χρειάζονται, την εικόνα σου και την φωνή σου δεν την συμπαθούμε, το παράδειγμά σου δεν μας πείθει, οι καμπάνες σου για μισό λεπτό ενοχλούν το ακουστικό μας σύστημα, μας δαιμονίζει ο ήχος τους, ενώ το ταμ τουμ [όλη την νύχτα] του νυκτερινού κέντρου διασκέδασης δεν χορταίνεται, και στο κάτω κάτω εμποδίζεις τις αισθήσεις μας να ξεσαλώσουν, άφησέ μας στην αυτό-καταστροφή μας!!!».
   Αντιπαθής αδελφοί μου ο Χριστός, αντιπαθής η Εκκλησία του, αντιπαθής και οι ελάχιστοι [εν μέσω πολλών]   ορθόδοξοι αδελφοί του και μιμητές του στο κατά δύναμη. ΑΜΗΝ. Ανάσταση Κυρίου 2020.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου