Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2024

ΘΕΟΎ ΘΈΛΟΝΤΟΣ, αλλά και ΑΝΘΡΏΠΟΥ ΘΈΛΟΝΤΟΣ. τα δύο θέλω να γίνουν ένα θέλω.

   Όποιος θέλει, να με ακολουθήσει να πάρει [όχι το κινητό του, όχι τα τσιγάρα του και τον καφέ του,  όχι την μπάλα του, τη ρακέτα του, τα παιχνίδια του, το ποδήλατο, ούτε τον υπολογιστή  του, ούτε τα χάπια του κλπ, δηλαδή άδειος και ελεύθερος], το σταυρό του, κλπ, [γενικά τις γνώσεις που έχει, τα χαρίσματα, όποιες ικανότητες κλπ, όπως την πίστη του, την αγάπη, την ταπείνωση, την υπομονή του, την κούραση, την ελπίδα κλπ], και ας με ακολουθήσει να πάμε στο στάδιο της ζωής και να παίξουμε όλα τα παιχνίδια, ώστε να μάθει αυτά που έχω να του διδάξω.  Να μάθει να αγωνίζεται από μικρός και νέος, διότι τότε μαθαίνει καλλίτερα.  Να γίνει ειδικευμένος, άριστος.  Φτάνει να θέλει. Έστω και στα γεράματα, αν και είναι δύσκολο αλλά. Κάλιο αργά [έστω] παρά ποτέ, λέγει ο λαός.

    Θέλω να παίξουμε, εσύ θέλεις; ρωτάει το ένα παιδί στο άλλο. Αν το ένα δεν θέλει παιχνίδι δεν γίνεται. Το ένα παιδί μόνο του, δεν μπορεί να παίξει κάποιο παιχνίδι στην αυλή ή στο δρόμο ας πούμε, διότι η κάθε μία ομάδα θέλει έναν αντίπαλο.

Πάμε παρακάτω. 

   Αρχίζουμε από το Θεό, Δημιουργό, αρχιτέκτονα, κατασκευαστή,  ή όπως θες τον ονομάζουμε δεν μας παρεξηγεί.

    Ο Θεός θέλει αυτό που έχει, που έφτιαξε, που είναι δικό του, και δικαιωματικά ενδιαφέρεται. Εσύ από μικρός είχες τα παιχνίδια σου και όταν το ξ-αδελφάκι σου, σου έπαιρνε ένα παιχνίδι να παίξει, είναι δικό μου έλεγες και  το έπαιρνες από τα χέρια του. Βέβαια δικό σου είναι και το θέλεις.

    Τι θέλει ο Θεός από εμάς. 

   Εμάς θέλει. 

   Γιατί και τι μας θέλει, εγώ δεν τον θέλω, λέγει κάποιος. 

   Τι κακό σου έκανε ο Θεός παιδί μου;

   Από που είσαι εσύ, [παππού] δεν βλέπεις γύρω μας τι γίνεται; φτώχεια, πείνα, εκμετάλλευση, αδικία, αρρώστια, πόνος, θάνατος, πόλεμοι, παράλυτοι, καταστροφή, απάτη, βιασμοί κάθε είδους, εμπόριο στο κάθε τι, ναρκωτικά, πορνεία, μοιχεία,  φόνοι για το τίποτα, δεν σου φτάνουν αυτά που σου είπα θες και άλλα; Εκείνος θέλει, εγώ δεν θέλω;

   Ας τα πάρουμε όλα αυτά παιδάκι μου με την σειρά ένα-ένα. Αυτά που θέλει ο Θεός από εσένα σου φαίνονται δύσκολα, αλλά για πες μου εσύ τι θέλεις από το Θεό.

Τι θέλουμε εμείς οι άνθρωποι από το Θεό. 

   Άνθρωπος είμαι λέμε στον εαυτό μας, πολλά δικαιούμαι, εξ' άλλου ζούμε στον 21 αιώνα. Θέλω τους γονείς μου, τα αδέλφια μου, τους φίλους μου, την υγεία μου, [την προσέχεις την υγεία σου; κάνεις καλή διατροφή];  

να αποκατασταθώ, [διάβαζες ως μαθητής; σπούδασες; έμαθες τέχνη; ή είσαι ανειδίκευτος και άνεργος]; 

να κάνω οικογένεια, αλλά δεν βρίσκεις καλή κοπέλα σήμερα, το ίδιο λέγουν και οι κοπέλες για τους άνδρες [εσύ είσαι καλός νέος; ή είσαι και εσύ σαν τις κοπέλες που λέγουν: δεν υπάρχουν άντρες σήμερα].

να έχω δουλειά, Ο Θεός έχει εργασία για όλους, διότι αυτός έδωσε την εντολή να εργάζεται ο άνθρωπος. Εσύ από ότι γνωρίζω είσαι τεμπέλης μα και να βρεις εργασία  δεν πηγαίνεις, ούτε κάρτα ανεργίας έχεις. 

να έχω αυτοκίνητο, εξοπλισμό της εποχής όχι παλιάς τεχνολογίας,  να έχω μισθό ικανοποιητικό, σαν άνθρωπος, να πηγαίνω διακοπές,   [σε τι τόπο, βουνό θάλασσα, νησί, στο εξωτερικό;], να έχω δικό μου σπίτι, την γυναίκα μου, τον άνδρα μου, [πόσους άνδρες γνώρισες ως τώρα, πόσες γυναίκες γνώρισες ως τώρα;], να έχω αγαθά  κλπ. 

   Όλα τα παραπάνω αγαθά που  ανέφερες, καθώς και τα παρακάτω τα θέλεις βέβαια, τα δικαιούσαι, αλλά εμείς οι παλαιότεροι μάθαμε ότι, ότι αγαθό το αποκτάς με εργασία, κόπο και χρόνο.  Να έχω ασφάλεια, να ζήσω πολλά   χρόνια, ο φίλος μου χάθηκε νωρίς από αρρώστια,  να απολαμβάνω τι ζωή, να αποκαταστήσω τα παιδιά μου, να παντρέψω τα εγγόνια κλπ,  τι σόϊ άνθρωπος είμαι. Αληθινά το πιστεύεις ότι είσαι άνθρωπος; 

    Θα σου τα πω τηλεγραφικά, με λίγα λόγια, εσύ που ας πούμε σπούδασες και έχεις πολύ μυαλό θα καταλαβαίνεις περισσότερα έτσι; Άκουσε παιδί μου: Πολλά θέλω απαιτείς από τη ζωή, θα σου πω καλώς τα θέλεις όλα αυτά.

   Όλοι ζητάνε ότι θέλουν από το Θεό ή από την πολιτεία, και όποιο άλλο πρόσωπο Αγίου σέβονται με το αζημίωτο βέβαια. Δεν ρωτάει ποτέ και κανένας, έστω και ψεύτικα: Θεέ μου εσύ τι θέλεις να κάνω εγώ για σένα; Γνωρίζουμε ότι αν μας πει κάτι που Εκείνος  θέλει, θα είναι αντίθετο με το δικό μας θέλημα, γι αυτό όλοι οι χριστιανοί το αποφεύγουμε.

   Ο Θεός σου έδωσε τη ζωή, σε προστάτευσε από όποιο ατύχημα, έγινες άνδρας ή γυναίκα, αυτό που είσαι τέλος πάντων, είναι μικρό δώρο αυτό; όχι βέβαια. Κάποια άλλα παιδιά που γεννηθήκατε την ίδια χρονιά με εσένα, αποβλήθηκαν, κάποια απέθαναν, κάποια είχαν ατύχημα, κάποια είναι με ασθένειες, παραλυσίες κλπ, εσύ ζεις, δηλαδή σε τίμησε ο Θεός, είναι λίγο αυτό; όχι βέβαια αν το σκεφτείς σοβαρά.   1] Έχεις την υγεία σου  την σωματική, είσαι γερός, ωραίος,  ή ωραία, δυνατός, αρτιμελής κλπ, και 2] την υγεία την πνευματική, τις αισθήσεις, το νου, την σκέψη, την αντίληψη,  κλπ, χαρίσματα. Δικά σου είναι και τα δύο. 

   Αυτά τα δύο όμως, είναι το κεφάλαιο που σου έδωσε ο Θεός να το επενδύσεις και να προ-κόψεις σε τούτη τη ζωή, μέσα στον κόσμο ετούτον αυτός που  είναι, σου αρέσει δεν σου αρέσει. Έχεις ὀμως χρόνο και περιθώριο να κερδίσεις-ωφεληθείς,  αν κάνεις καλή χρήση τα χαρίσματα που δωρεάν σου δόθηκαν,  και όχι να ζημιωθείς. Ποτέ να μην πεις ότι, ήσουνα δυνατός, [ποιος σου έδωσε την δύναμη;] ωραίος, [ποιος σου έδωσε την ομορφιά; κάνεις καλή χρήση της ομορφιάς;] ικανός, [ποιος σου έδωσε ικανότητες παραπάνω από κάποιους άλλους;] έξυπνος, [ποιος σου έδωσε περισσότερη εγκεφαλική ευφυΐα από κάποιους άλλους; ο έξυπνος εύκολα γίνεται απατεώνας] κλπ. Ο πατέρας σου ή η μητέρα σου, σου τα έδωσαν αυτά; Μήπως ο Βασιλόπουλος με του πουλιού το γάλα; Βεβαίως και όχι.

  Ο Θεός  σου τα έδωσε όλα απλόχερα όπως λένε. Εσύ από φιλότιμο τι του έδωσες μέχρι σήμερα, όποια ηλικία και αν έχεις.  Του χρωστάς, δεν σου χρωστάει.  Εσύ είσαι υποχρεωμένος και όχι Εκείνος.

   Όποιον και να ρωτήσεις θα σου πει ότι θέλει να ωφεληθεί και να έχει κέρδη.

   Κάποτε όμως θα έλθει, θα σε συναντήσει και θα σου ζητήσει ενημέρωση και έλεγχο, που και πως δαπάνησες το κεφάλαιο που σου δόθηκε, μέσα στον κόσμο, έτσι δεν πρέπει; Τι απολογισμό θα παρουσιάσεις; κέρδη;  ζημιές; ή χρεοκοπία; 

   Τελικά το θέλημα του Θεού που λεκτικά λέμε στο Πάτερ ημών...... τυπικό είναι, στην ουσία δεν είναι θέλημα του Θεού που θα ωφεληθεί από εμάς ο Θεός. Δεν έχει ανάγκη ο Θεός από  εμάς, αλλά εμείς από Εκείνον. Κάνοντας το θέλημα του Θεού εμείς θα ωφεληθούμε και όχι Εκείνος. Εμείς έχουμε ελλείψεις, αδυναμίες, κενά, κλπ. Κάνοντας το θέλημα του Θεού, κάνουμε  το θέλημα το δικό μας, διότι εμείς κερδίζουμε την άλλη ζωή την αληθινή.  

   Από σήμερα και πέρα να λέγεις κάθε ημέρα: Θεέ μου το θέλημα το δικό σου να γίνει-θα είναι  και θέλημα δικό μου, μπροστά εσύ, οπίσω σου εγώ με το σταυρό Μου, όπου πατάς εσύ θα πατώ και εγώ, έτσι να κάνεις αδελφέ.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου