Πέμπτη, 23 Ιουνίου 2016

ΟΛΙΓΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΞΕΧΑΣΕΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

Από το 1821 έως σήμερα το Ελληνικό Έθνος έζησε αρκετές πολεμικές αναμετρήσεις, τόσο εξωτερικές όσο και εσωτερικές. Α] ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ α) το 1821, β) το 1897, γ) το 1912, δ) το 1922, ε) το 1940, το 1974 έφθασε στα πρόθυρα πολέμου. Β] ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ α) τα χρόνια 1915 – 1925 περίπου, β) τα χρόνια 1945 – 1949, γ) τα χρόνια 1974 – έως σήμερα. Η μετάδοση της αγωγής πάντα εις τον Ελληνισμό ήταν διδακτή από τους σοφούς της πατρίδος μας διά μέσου των ηγετών οι οποίοι διά των νόμων την μετέδιδαν στους Έλληνες πολίτες διά μέσου συστηματοποιήσεως της παιδαγωγικής. Γνωρίζουμε ότι οι αρετές και οι αξίες στην ουσία ήταν και είναι το ήθος του Έλληνα, και σαν ηθικός χώρος στην ψυχή και την καρδιά του Έλληνα, δεν παλιώνουν, δεν επιδέχονται βελτίωση, ανακαίνιση, μεταρρύθμιση ή διαρθρωτικές αλλαγές όπως το λέγουν σήμερα. Τα θεμέλια της αγωγής τέθηκαν από αρχής του Ελληνισμού, έπειτα τις δανείσθηκε ο χριστιανισμός και διαιωνίσθηκαν στην χρονική περίοδο του Βυζαντίου. Κατά τα χρόνια της Τουρκοκρατίας η Ελληνική αγωγή μεταδίδεται όχι συνολικά, αλλά ατομικά και μεμονωμένα. Στα χρόνια της απελευθέρωσης από την σκλαβιά ανατίθεται σε ανθρώπους με Προτεσταντικό πνεύμα. Από το 1950 και ύστερα η αγωγή των Ελλήνων, παίρνει το δυτικόφιλο μονοπάτι, το Ευρωπαϊκό, που οδηγεί στην πλήρη αφ Eλληνοποίηση και η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση ακολουθεί η μία την άλλη διαδοχικά. Πρέπει από ανατολίτες να μας κάνουν Ευρωπαίους, γι’ αυτό μας βάφτισαν Γραικούς, δεν αναγνώρισαν ποτέ ότι είμαστε απόγονοι των Αρχαίων Ελλήνων. Η ΑΞΙΑ και η ιδέα του Έθνους διεγράφη, καθώς και όλη η διδαχή περί Έθνους - Πατρίδας. Ο εθνικός παλμός έχει πέσει στο μηδέν, σε σύγκριση με τις παλιές εποχές. Από το 1974 και ύστερα αρχίζει γενικά η ΑΡΕΤΗ να περιορίζεται, να νοθεύεται και να συρρικνώνεται, να προσβάλλεται δημοσίως, να είναι προς αποφυγή από τις νεότερες γενιές, μεθοδεύεται η πτώση των ΑΡΕΤΩΝ - ΑΞΙΩΝ ακόμη και νομοθετικά, από το Ελληνικό Κράτος, απαγορεύεται δια ροπάλου να αναφωνήσει κάποιος Ζήτω το Έθνος. Η πίστη εις τον Θεόν για τους νέο-Έλληνες = γραικούς είναι οπισθοδρόμηση, σκοτισμός, αναχρονισμός, συντηρητισμός κλπ. Ολίγοι ή ελάχιστοι από τους ηλικιωμένους και σπάνια από τους νέους έχουν το θάρρος να σταυροκοπηθούν σε ένα εστιατόριο, ή περνώντας έξω από μία Εκκλησία. Ο θεσμός της οικογένειας διαλύθηκε από τα θεμέλιά του. Η οικογένεια τοποθετείται σε νέα βάση, στηρίζεται σε νέες αρχές. Θέλουν να μας καταστήσουν απάτριδες, άθρησκους και άθεους, αχρίστιανους, χωρίς οικογενειακή ρίζα. Οι 3 θεσμοί ΠΑΤΡΙΔΑ, ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ πολεμιούνται σκληρά και βάναυσα από τους Νέο-Έλληνες, καθοδηγητή το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Η ώριμη ας πούμε, αν υπάρχει Ελληνορθόδοξη κοινωνία παραμένει θεατής και χειροκροτητής των προτάσεων της Νέας Τάξεως Πραγμάτων. Θα προσθέσω και έναν τέταρτο κοινωνικό θεσμό, αυτόν της οικονομίας. Αυτοί οι 4 θεσμοί με όλο το πολύπλευρο εσωτερικό περιεχόμενο που διαθέτουν, όσο λειτούργησαν σωστά και μεθοδευμένα, συγκράτησαν τον πολιτισμένο κόσμο στην ιδιαιτερότητα και την αυτοσυνειδησία, την κυριαρχία και την πολυμορφία των Εθνών και των λαών ως τις ημέρες μας. Ετούτοι οι σύγχρονοι και νεότεροι πολιτικοί και πολιτειακοί εκλεγμένοι ηγέτες ποδηγετούν το λαό και υλοποιούν το προτεινόμενο από τον διεθνή Σιωνισμό-Σατανισμό, έναν Ελληνισμό χρεοκοπημένο προγραμματισμένα, χάριν των βαρβάρων «φίλων μας» με πολλά χρώματα ή και χωρίς χρώμα. Το Έθνος μας χειμάζεται από το κύμα του αθεϊσμού. Όταν λέμε αθεϊσμός δεν εννοούμε κάτι αδιάφορο κάτι άχρωμο κάτι ουδέτερο, αλλά συνειδητή επίλογή Θεομαχίας, Χριστομαχίας, Ελληνομαχίας, Πατριδομαχίας, οικογενειομαχίας, ηθομαχίας, αρετομαχίας, αξιομαχίας κλπ. έως ότου μας αφανίσουν. Όλα τα παραπάνω σημαίνουν Ελλάδα, χωρίς όνομα μια και μας αποκαλούν διεθνώς Γραικούς!!!, και για να το πιστέψουν οι Έλληνες κάποιοι Δυτικόπληκτοι γραμματιζούμενοι μας λένε ότι Γραικός σημαίνει Έλληνας!!!. Εδώ και 2500 με 3000 και πλέον χρόνια η ΕΛΛΗΝΙΚΗ εκπαίδευση βάδιζε στις ράγες των φιλοσόφων προγόνων μας. Οι νέο Έλληνες σήμερα ψάχνουν να βρούνε νέο εκπαιδευτικό σύστημα και μπήκαν σε μία διαδικασία συνεχών αλλαγών στην παιδεία για να φτάσουν στο κατάντημα των Δυτικών. Σκόπιμα το ανήγαγαν τον Δυτικό τρόπο σκέψης και ζωής ως το πιο τέλειο σύστημα αγωγής για την εποχή μας και μας το επέβαλαν ως πρότυπο!!! για τις γενιές των Ελληνοπαίδων που έρχονται. Έτσι αντί να γίνουν οι Ευρωπαίοι Έλληνες γινόμαστε εμείς Ευρωπαίοι. Ενώ έχουν έτοιμο όλο το εκπαιδευτικό πρόγραμμα το οποίο μπορεί να τονώσει, να αναζωογονήσει και να αναστήσει τον Ελληνισμό, εν τούτοις ηθελημένα οι ξενόδουλοι Έλληνες πολιτικοί [οι οποίοι κυβερνούν με την ψήφο των «ορθοδόξων» Ελλήνων το παραβλέπουν ως να μην υπάρχει. Γίναμε σαν τον οδοιπόρο ο οποίος αντί της ανηφόρας προτιμά την κατηφόρα. Η ζημιά δε που προκαλείται είναι ανεπανόρθωτη. Η κάθε εκλεγμένη κυβέρνηση ύστερα από το 1974, επιβάλλει το δικό της εκπαιδευτικό πρόγραμμα απορρίπτοντας ότι παλιό είχε η Ελληνική μάθηση - εκπαίδευση. Η κάθε κυβέρνηση αφαιρούσε και προσέθετε ότι διέταζε το πρόγραμμα της παγκοσμιοποίησης. Το κάθε κόμμα ήθελε να παρασύρει όλο το Έθνος κοντά στο δικό του πιστεύω. Κανένα από τα τελευταία κόμματα ιδίως από το 1974 και μετά, δεν είχε Ελληνικό φρόνημα, ούτε Εθνικό πιστεύω, πόσο μάλλον να αναφερθούμε στο θρησκευτικό πιστεύω. Μας έστειλαν και μας επέβαλαν το 1974 το καλοκαίρι όλο το παλιό χρεωκοπημένο και αρρωστημένο πολιτικό και κομματικό κατεστημένο τους Καραμανλή και Παπανδρέου και όλη την ακολουθία τους σαν μεγάλους ηγέτες. Τελικά απεδείχθησαν[pv1] πολλοί μικροί για την μεγάλη Ελλάδα. Ξεχάσαμε ότι αυτοί όταν λιποτάκτησαν από την πατρίδα τους νύχτα, και δεν είχαν πλέον την κουτάλα και την πιρούνα, παρακαλούσαν τις Ευρωπαϊκές κυβερνήσεις να βρούνε τρόπους να βουλιάξει η Ελλάδα, δηλαδή να καταστραφεί, για να φέρουν αυτούς να την σώσουν. Πράγματι με τον ερχομό τους έγινε Τουρκική η μισή Κύπρος από τις πρώτες ημέρες του Καραμανλή, ήταν μακριά είπε τον Ιούλιο του 1974 και την χάρισε στην Τουρκία. Με πλαστές πολιτικές μεθοδεύσεις έπεισαν τους νέο-Έλληνες το 1973 και ύστερα ότι δεν έχουν δημοκρατία, που έπρεπε να επαναφέρουν. Βέβαια την έφεραν αφού έπεσαν πάνω στον Ελληνικό λαό όλοι οι [θεοί και οι δαίμονες] ενώ το 2009 τους έπεισαν πάλι με πλαστές αποδείξεις ότι δεν έχουν καλή οικονομία και ανάλαβαν να πληρώνουν για 100 χρόνια ότι έφαγε και κατέστρεψε το πολιτικό και το κομματικό σύστημα της δημοκρατικής Μεταπολίτευσης=μεταποίησης. Πράγματι τους έφεραν οι φίλοι τους Ευρωπαίοι τους παραπάνω πολιτικούς και αντί να την σώσουν την Ελλάδα [αφού από κανέναν δεν κινδύνευε] μέσα σε 35 χρόνια την οδήγησαν σε πτώχευση για 100 τουλάχιστον χρόνια. Από το 2000 ιδίως και ύστερα έχουν εκλείψει οι ηγέτες, περάσαμε σε εποχή ηγετίσκων, πιθανόν πρωθυπουργούς καθώς και κόμματα μιας χρήσεως. Ξέρουν οι πολιτικοί ότι όποιος δώσει περισσότερη Ελλάδα τόσο περισσότερα πολιτικά και προσωπικά κέρδη θα έχει. Όποιος προδίδει περισσότερο αμείβεται περισσότερο. Οι αθλητές κάνουν αγώνα διά το δάφνινο στεφάνι της νίκης οι δε πολιτικοί κάνουν αγώνα διά το βελούδινο (χαλί της βουλής) στεφάνι της προδοσίας. Όλοι αυτοί οι κυβερνόντες πολιτικοί, στην πλειοψηφία τους κληρονομικοί ή τεχνητοί δεδηλωμένοι πλέον Μασόνοι Σιωνιστές, αυτεπάγγελτα για το Ελληνικό λαό και την ιστορία του είναι υπόδικοι εθνικής προδοσίας. Στη συνείδηση του λαού είναι σε ισόβιο κάθειρξη. Μαζί με τους πολιτικούς και τους πολιτειακούς παράγοντες και οι θρησκευτικοί ηγέτες=ποιμένες, εργάζονται θα έλεγε κάποιος με «ιερό ζήλο» για τον αφανισμό του Ελληνικού Έθνους και του Ορθόδοξου Χριστιανισμού. Όσοι δε, δεν είναι μέλη της Μασονίας και υποκριτικά Ελληνοφαίνονται, στην θεωρία παρουσιάζονται ως Έλληνες, στην πράξη όμως συμφωνούν και συνεργάζονται με τους προδότες Παγκοσμιοποιητές. Από τα πρώτα χρόνια της ονομαζομένης μεταπολιτεύσεως, (μεταποιήσεως) τα νευραλγικά Υπουργεία απαγορεύεται διά ροπάλου να δοθούν σε Ελληνόψυχο (αν υπάρχει) πολιτικό. Είναι αυστηρή εντολή-διαταγή στον κάθε τυφλό όργανο και Πρωθυπουργό της Ελλάδος τα Υπουργεία Παιδείας, Άμυνας, Δικαιοσύνης, Οικονομίας τουλάχιστον να δίνονται σε Υπουργό Μασόνο. Οι δε Έλληνες ψηφοφόροι, που έχουν τυφλωθεί και σκοτισθεί λόγω αποστασίας (ο Θεός γνωρίζει γιατί) τέτοιους Υπουργούς και Πρωθυπουργούς τους ψηφίζουν πάνω από μία φορά, διότι με την πρώτη δεν κατορθώνουν να κάνουν την Εθνική και θρησκευτική ζημιά που τους έχει δοθεί εντολή και ζητούν κυβερνητική ανανέωση για νέα θητεία ώστε να ολοκληρώσουν την προδοσία και ότι άφησαν από την πρώτη θητεία στο Ελληνικό Κοινοβούλιο. Δυστυχώς επίσης οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων των δύο πρώτων βαθμίδων της εκπαίδευσης, φαίνεται εκ του αποτελέσματος ότι δεν τους μέλη και τόσο διά την αγωγή των τέκνων τους. Μέχρι σήμερα ξέραμε ότι η Ελλάδα είναι των Ελλήνων. Επίσης, ότι είναι της Ελλάδος είναι πάλι των Ελλήνων. Το Σύνταγμα είναι των Ελλήνων και για τους Έλληνες. Η αγωγή, το σύστημα και όλα τα μέσα και το διδασκαλικό δυναμικό είναι των Ελλήνων, όχι του κάθε Υπουργού, όχι της κάθε Κυβερνήσεως. Τους διδασκάλους του Γένους τους προσλαμβάνει το Υπουργείο Παιδείας διά να ολοκληρώσουν το πρόγραμμα αγωγής των Ελληνοπαίδων κατά όπως θέλουν οι Έλληνες χρηματοδότες τους ως φορολογούμενοι. Ένας γονέας προσλαμβάνει και χρηματοδοτεί τον κάθε ειδικό διδάσκαλο να διδάξει στο παιδί του την επιστήμη ή το μάθημα που θέλει ο γονέας διά το κάθε παιδί του. Εάν δεν ανταποκρίνεται κατά τα συμφωνηθέντα ως προς την αγωγή του παιδιού του, τον απολύει αμέσως. Άλλου τύπου γονέας είναι εις το δημόσιο σχολείο και άλλου τύπου γονέας είναι εις την οικογένεια; Δηλαδή στο δημόσιο σχολείο θέλουν την ζημία των παιδιών τους και στο ιδιωτικό φροντιστήριο το όφελος; Άλλου φρονήματος διδαχή θέλει στο δημόσιο σχολείο και άλλου τύπου διδασκαλία θέλει στο σπίτι; Δεν πρόκειται για το ίδιο παιδί; Άλλα γράμματα θέλει να μαθαίνει το παιδί του στο δημόσιο σχολείο και άλλα γράμματα στο φροντιστήριο στο σπίτι; Μήπως θέλει ή και δέχεται το παιδί του με χαμηλή νοημοσύνη στο δημόσιο σχολείο και αυξημένη στο ιδιωτικό φροντιστήριο; Δηλαδή η τρέλα στα άκρα της. Μήπως έτσι νομίζει ότι θα ξεπεράσει και θα ξεγελάσει τα άλλα παιδιά των άλλων γονέων; Νομίζω κατάλαβες το σκεπτικό των συγχρόνων γονέων. Αντιλαμβάνεσαι τώρα ραγιαδογονέα (συγγνώμην για την έκφραση) την μελετημένη εκπαιδευτική σύγχυση που επέβαλαν οι προδότες και Μασόνοι πολιτικοί για να βλάψουν εσένα και τα παιδιά σου, ενώ εσύ που συμφωνείς με αυτούς βλάπτεις εσένα, εμένα ως συν-γονέα και πλησίον καθώς και τα ίδια τα παιδιά σου. Μήπως πρέπει οι χρηματοδότες γονείς να αρχίσουν να Α Π Ο Λ Υ Ο Υ Ν [ή να εμποδίζουν με καταλήψεις σχολείων όχι πλέον οι μαθητές, αλλά οι γονείς]; νηπιαγωγούς, διδασκάλους και καθηγητές; Θα συνεχίσουν να χρηματοδοτούν δασκάλους που οδηγούν στον πνευματικό και ηθικό σκοτασμό, τα ψυχοπροβλήματα, την τρέλα, την αυτοκτονία κλπ, και την καταστροφή τα παιδιά τους; Μήπως πρέπει να ενεργοποιήσουν τον θεσμοθετημένο μηχανισμό που λέγεται (σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων); Βεβαίως εννοείται ότι διά αυτά (τα παιδιά τους) κοπιάζουν και θυσιάζουν τη ζωή τους. Mήπως πρέπει οι γονείς να απαιτήσουν μία σχολική αγωγή πιο ποιοτική; Μήπως πρέπει η πολιτεία να δαπανήσει πιο πολλά για την παιδεία; Μήπως οι πολιτεία πέρασε στους γονείς την αβεβαιότητα λειτουργίας του σχολείου; Είναι φανερό ότι η πλειοψηφία των Ελλήνων δεν εμπιστεύεται το Δημόσιο Σχολείο. Μήπως οι γονείς έφτασαν στο σημείο να ξεφορτώνονται τα παιδιά τους για κάποιες ώρες την ημέρα και ότι μάθουν; Μήπως κάποιοι γονείς σκέπτονται παθητικά και οδηγούν και τα παιδιά τους σε μία παθητική στάση ζωής χάριν της Νέας Εποχής; Μήπως θυσιάζουν τα παιδιά τους και δεν το καταλαβαίνουν; Μήπως εισήλθαν στο γάμο και την οικογένεια από το παράθυρο και όχι την πόρτα; Παρ όλα αυτά, δεν έφτασε ο ήχος του καταστροφικού ανεμοστρόβιλου στα αυτιά τους; Τις εικόνες της παγκόσμιας καταστροφής δεν τις βλέπουν τα μάτια τους; Δεν ακούς αγαπητέ Γονέα αυτά που σου λένε; Γιατί δεν ρωτάς. Δεν παραδειγματίζεσαι από όλα αυτά που βλέπεις; Μήπως πρέπει να ψαχτείς ξανά, πιο προσεκτικά και πιο σοβαρά και πιο υπεύθυνα; Πρέπει να αδιαφορείς; Πρέπει να αδρανείς; Πρέπει να δέχεσαι όλα αυτά εις βάρος των παιδιών σου; ΒΕΒΑΙΩΣ και ΟΧΙ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου